ikicocukmeselesi Ben ilk hamileliğimde Sedat Umura gittim. Kürtajımı o yaptı. Patolojiye gönderdi. Mol gebelikten çok korkuyorum hocam kürtajda belli olur muydu mol gebelik olsa dedim tabi tabi içini rahat tut, mol gebelik değil bu dedi ve patoloji sonucunu MOL GEBELİK çıktı. Mol gebelik tehlikeli olduğu için kan değerinin takip edilmesi lazım düzenli düşüyor mu/ yükselme oluyor mu diye ben sorduğumda kan takibine gerek yok dedi. Onun dışında gittiğim 3 doktorda kan takibi çok önemli kesinlikle takip etmeliyiz dedi. Kan takibi yapıldı. Bu hamileliğimde yeniden Sedat Umur ile devam edecektim kadın doğumcu bir arkadaşımdan “Sedat Umur ile devam etmemem gerektiğini, devlette çalışırken yaptığı yanlış işlerden dolayı hastaların geldiğini” söyledi. Meryem Kumbaşlıyı önerdi ona gidiyorum. Çok memnunun