elif_4804 Bebeği kıza benziyor denilip sonra erkek olan var mı ? Ya da erkek denilip kız olan ? 19 haftalık gebeyim doktorum kıza benzıyor dedi ama emin olamadım alışverıs yapıcam ama benzıyor kelimesi beni çileden çıkarıyor gerçekten 😟 yardııımm
mercimeginannesiiii elif_4804 19. Haftada net cinsiyeti çok net öğrenmeniz gerekirdi. Bebeğiniz göstermiyorsa bilemem ama haftanız bunun için hiç erken değil. Bana 12 de erkek dedi ve kesin dediler. 17 de başka bir doktor kıza benzetti emin olmak için 10 gün sonra tekrar çağırdı kız olduğu kesinleşti.
RumeysaNur34 Haftası büyükmüş aslında yanılma payı olmaz gibi detaylı ultrason yaptıracak mısın canım
RumeysaNur34 Banada 15+3 de kıza benziyor dedi 19 kesinleşti detaylı ultrasonda da kız dediler ama biz ilk söylediklerinde başladık alışverişe 😅😅😇
1Cicekanne Bende 12+4yim görmez söylemez beklerken direk erkek dedi hatta kesin erkek dedi sonra bir ay sonra tekrar bakarız dedi😂 şaşırdım bakalım bikaç hafta sonra da kız demezse alışverişe başlarız 👌🏻