Hzn53 Kızlar koru da elif ozan şahine giden var mı ya tanışalım :)) bir kere gittim de sürekli ona gitmeyi düşünüyorummm. Yada koru da başka doktora giden memnun kalan var mı
Kazeymerfat Hzn53 merhaba ben de işk defa bugün gittim çok tatlı çok pozitif bir doktor normalde zahide küçükten randevu alıp devam edicektim ama bugün tanışınca Elif hocayla çok tatlı çok pozitif geldi bana
Balca Ben de ona gidiyorum çok memnunum çok tatlı güleryüzlü. Hamileliğimin basında takibimi yapan hoca çok suratsız ilgisizdi. Bigun hoca raporlu diye Elif hocadan randevu almıştım sonra hep onunla devam ettim.
Zeyfat17 Balca suratsız olan ilknur hoca mı acaba koru dakş ,kadının suratı çok agresif bişi sormaya çekiniyor insan
Bbuuk Ben haftaya ilk defa gidicem. Ömer Ant’tan randevu aldim. Daha önce kendisiyle çalışan hemşire bi arkadaşım önerdi.