Merhaba kızlar. 38+5 haftalık hamileyim . Bugün makat ağzımda nohut büyüklüğünde şişlik olduğunu farkettim . Bir kaç gündür tuvalet yaparken acı hissediyordum ama tahriş olmuştur diye düşünmüştüm bugün şişliği farkedince korktum . Etrafımdakiler hamilelikten dolayı basur olmuş olabileceğimi söylediler . Benzer bir durum yaşayan varsa bilgilendirirse çok sevinirim , artık rahatsız edici olmaya başladı ne yapsam bilemedim 🥺