ikramomm 7+6 günlük hamileyim yanlışlıkla kabloya takıldım ve hemen arkamı döndüm yüz üstü düşmemek için hafif şekilde düştüm yastığın üzerine allahtan ama işim rahat değil bişi olmadı ne ağrı sızı sizce bir şey olmuş mudur 🥺🥺
Mihriballim ikramomm çok sert düşmediyseniz bişey olacağını sanmam kanama sancı vs yoksa birşey olmamıştır
Asiye02 ikramomm cok gecmis olsun canım. Herhangi bi agrin yada kanaman yoksa için rahat olsun ama yine de için rahat değilse bi Dr. Git istersen
ikramomm ilaydaelcinn_1 rahme düştüğü an başlarmış annelik işte takılmadan edemedim allah korusun miniğimi 🥰
ikramomm Asiye02 rahat değil ama hafif düştüğüm için stres yapıp iyice zarar vermek istemiyorum sağolun bu arada 🥺
ikramomm Mihriballim ediyorum nasıl takıldım farkına varmadan zaten anlamadım allah korusun bebişlerimizi 🧿🌸