Seda_Kptn Kader0498 hiç bilmiyorum canım ya valla enfeksiyon benim çocukluğumdan beri bende var bi sorun yaşamadım hamileliğimde inşallah sende de bi sıkıntı çıkmaz 😊
Bitanesininannesi Bende 6 haftalıkken öğrenmiştim. Benim de ilk 4 ay midem bulandı ama yine de çok güzel bir duygu. Bir bedende iki kalp bundan daha güzel ne olabilir. Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin.