Kuzum ben ilkini 34 de doğurdum benim için zordu 1 hafta kuvezde kaldı çünkü anı bi doğumdu ciğer geliştirici de yapilamadi doğumdan bi iki saat önce yapıldı bi ise yaramadı bu yüzden yatti orda. Sonrada sıkıntısını cok çektim seni üzmek istemem ama, 2 aylıkken zatürre olmuştu Dr ciğerleri cok zayıf demişti ama her çocuk ayni olmuyor tabi