Bsrerglu 32+4 haftalığım , bugün ntsde sancılarım çıktı ve gerilemedi . Gerilemeye çalışıyorlar ama her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne vurdular . Kilosu 1900u yakın . Doğum gerçekleşirse sizce nasıl olur ne olur ?
Sude-96 Bsrerglu sakin olun öncelikle kilosuna haftası da iyi az bi süre küvezde kalabilir 31 de bendede sancı + açılma oldu durdurdular
Tugbaa2937 Bsrerglu Bebimde her iki gebelikte açılma oldu. 34 haftalarda iğne ile durduruyorlar. İnsaAllah hemen gelmez gelirse de artık herşey var bisure kuvezde kalir.Tabii en doğrusu Allah bilir. Hakkınızda hayirlisi olsun