Asyaveannesi36 Sevdaelmc bizimde uygulamaya göre 35 ama bebeğim dönmediği için sanırım sezeryan olucak bekliyoruz 💜
Sevdaelmc EbrarLinaBebek ay maşallah gelir mi o günler diyorum bende zaman geçmiyor hiç sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🥰
ggkca RumeysaNur34 herhangi bir aksilik olmazsa kızımı normal doğum yaparak kucaklamak istiyorum, senin normal mi sezeryan mı?