Zehrakaramanoglu6554 Bebegimvebennnnn benim haziran da ama daha cinsiyetini öğrenmediğim için birşey almadım 🤷♀️
Elenafra Bebegimvebennnnn haziranın ilk haftası nasipse sezeryanla alınacak ince uzun kollu giydirmeyi düşünüyorum yenidoğanlar üşür diyorlar, izmirdeyim sıcak ama sorduğum kişiler öyle dedi, bi kaç tane uzun bişeyler alıp gerisi yarım kol olup üstünü örtebilirizde ince müslimlerle
Polenpolen52 Bebegimvebennnnn herturlu 40 gune kadar uzun kollu gıyılıyormus benım planlanan 4 hazıran bugun cınsıyetı ogrendık erkek
Azra_Mom Haziran annesi olarak bende şurada bekleyeyim ben hiç bişey almadım mağaza gezip fiyat baktım bir kere hevesimin kırılmasıyla kaldım o kadar😅
Fkurt Elenafra ay bende izmirdeyim yeni taşındım sayılır nolur aldıklarını banada şöyle daha kendim alışamadım çocuğu nasıl giydircem
Vilge Elenafra merhaba, ben de izmirdeyim 24 Haziran’da doğum olcak insallah 😌 ince uzun kollu giydirmek mantıklı bence de. Bu sene Haziran’da ilk iki hafta yetişkinler için bile sıcak degildi bence yağmurlu geçti.
Smh Ben de Haziran’da doğum yapacağım. Tecrübeli anne olan ablam (o da Haziran’da doğum yaptı) ilk doğduğunda incecik de olsa uzun kol giydir diyor. En azından bir iki hafta incecik uzun kol giydireceğiz sanırım 😊
Marisii Benim haziran sonu, daha cinsiyet bile ögrenmedim öğrensem de hemen almayı düşünmüyorum ,6. Ayda başlarım
sinemkayaaa Polenpolen52 benimde 4 haziran allah nasip ederse oglum olcak cogu seyi hazir elhamdulillah
NeseA Bende 11+5 haftalık gebeyim:) Haziran 26 görülüyor doğum:) benim evim çok sıcak olduğu için uzun kol kundak yaptıracam:) yeni doğan için ince uzun kol iyi bence😘
AlindaMelinda Merhaba 13+3 haziranda doğum benimde. Cinsiyeti öğrendik erkek :) yenidoğanları uzun kollu tulum almayı düşünüyorum hatta 2-3 tane aldım. 1-3 leri kısa kollu çıtçıtlı altına uzun.
Mihram06 Bebegimvebennnnn bende Haziran’da doğum yapcam yenidoğanlar üşür ha bu çok bebeği sarıp sarmalamak değil normal uzun kol mevsimlik müslin battaniye ince yeterli olcak aksi takdirde yarım kol giydirme olayın da bebeğiniz çok gazlı olabilir havaya aldanmyn atletini ince tutarsınız sıkıntı olmaz
sfyctnr NeseA Benim de son adet 20 eylül ama bebek bir hafta önden gidiyor canım sağlıkla doğsunlar inşallah 😊🤲