dudininannesi Edaaaaaaa3545 İki gündür benim de var ya. İdrar yollarımda enfeksiyon var ve ilaç kullanıyorum. Belki enfeksiyonunuz vardır. Doktorunuza söyleyin mutlaka
Edaaaaaaa3545 Bugün bana kolestaz tanısı kondu, doktorum ilaç başladı . Pazartesi bakıcağını söyledi.Sanırım sezeryan diyecek.
sehrengiz_8 Edaaaaaaa3545 ihmal etmediğin iyi olmuş canım korkma haftan ileri İnşaAllah bir sıkıntı çıkmaz. Ben 26 haftalıkken almıştım teşhisi şu an ilaçla kontrol altında değerlerine bakıldı mı kaç çıktı
sehrengiz_8 Edaaaaaaa3545 ne kadar yükselmiş peki benim alt değerim 142 ast 254 idi ursactive ilaçla şimdi normal değerlere düştü
Fatma2780 sehermstf63 ilk cocugumda oldu..değerlerim normal olunca hemen cildiye ye gittim bı losyon verdi iyi gelmişti . Beklemeyin bı doktora görünun
Mugomugo Cyl1 yok öyle sivilce gibi değil baya kanatiyordum ben bacaklarımı falan. Doktorun zaten baktığında bile anlıyor alerjik bı durum mu farklı ayırt ediliyor canım insallah kolestaz değildir 🙁
Morprenses Edaaaaaaa3545 kız herkes hemen enzim falan demiş çatlıyoruz ondan 😂 beni de akşamları tutuyo hep kreme yağa buluyorum kendimi ki uyuyayım 30.haftadayım
sehrengiz_8 Morprenses hayır çatlama kaşıntısı ile bu kaşıntı çok farklı canım bir de el ayak içleri çatlamaz ki bazen öyle bir şey ki kaşınmaktan ağlayacak oluyordum çok farklı bir şey kolestaz denilen