m060918 Sarikan93 çok teşekkür ederim bitanem Allah razı olsun bugün 6. günüm ve biraz ayakta kalınca oturunca vs. belim ağrıyo bide sağ kaşığım batıyo umarım tutunuyordur minişşşşim 😌🥰
Senaesmer Sarikan93 valla düşüyor galiba belirtilerim gitti üstünde ağırlık vardı nasıl anlatsam baş ağrım çok fazlaydı çatlıycsk gibi kabızdım. Ve geceleri ayaklarım ateş basıyordu şimdi hiç biri yok
Sarikan93 Senaesmer hamileliğin her evresinde aynı belirtiler olmuyor canım bazıları zamanla geçiyor öyle düşünme kaç haftalıksın şuan ?
Sarikan93 Senaesmer kimyasal gebelikte tam tersi çok çok yüksek çıkar aslında ama tekrar bir kan testi ver bence canım ya belkide öyle değildir inşallah