ilaydaelcinn_1 Kızlar 7+5 haftalık hamileyim şimdi farkediyorum karnımda orantısız bir şişlik oldugunu, ve sadece sol tarafımda bariz belli şişlik var. Sebebi ne olabilir? 🥺
Mihriballim ilaydaelcinn_1 belkide büyüyen rahminizdir ☺️ benimde ilk zamanlar yani 9 haftadan sonra öyle oldu yumruk gibi bı tarafta şişlik oluyordu emindim bebek olduğundan hala aynı 20+3 haftaligim hala bazen bı tarafa toplanıyor
beren1901 Mihriballim bizde 27 haftalık olduk ama arada bizimkide toplanıyo canım korkulacak bişey yok
Mihriballim beren1901 sizdede işeyecek gibi bı his oluyor mu yeni tuvalete gitmiş olsam bile sanki altıma kaçırıcak gibi hissediyorum 😀🤭
beren1901 Mihriballim iğne vurduruyorum haftada bir kere o iyi geliyo şimdilik bi sıkıntı yok bakalım
beren1901 Mihriballim bide benim ilk hamileliğim erken doğum yaptım yine erken gelirse diye korkuyorum
Mihriballim beren1901 korkmayın Allah’ın izniyle zamanında gelir inşallah bebeğiniz benim ikinci gebeliğim ama üzerinde dört buçuk sene geçince epey unutmuşum
Mihriballim beren1901 başınız sağ olsun rabbim sabır versin evlat acisi çok zor ama iyi düşünün rabbim kimseyi evladiyla sinamasin