MelekSK Kızlar erken doğum riskinden dolayı bugün doktorum nst de çekti sancın var dedi ama benim sancım yok 🙄 bı bakabilir misiniz rica etsem 
Kubrakozcelik MelekSK benimde cikiyor nst cekilirken ama duzenli olmasi onemli bende hissetmiyorum genelde sizin de 1 tane cikmis 20 dakika da 3 tane falan cikinca dikkate aliniyormus sanirim
mavisahinn MelekSK biraz sancılarınız çıkmış evet bende hissetmezdim böle 35-38 haftalıkken doktorum ben bu sancıyla doğuma alıyorum normalde diyodu ama bende tık yoktu hissetmiyordum nedenini bilmiyorum 🤷🏼♀️
haziranin25i Nst de benimde çok gözüküyordu ama asla hissetmezdim doğum sancısı 6 saate yakın çektim sonra zorunlu sezeryan oldum. ❤️
haziranin25i MelekSK 7 cm lik açıklıkla normal doğuramadım korkudan ve kendimi kastığımdan dolayı umarım siz normal dogurursunuz