Merhaba kızlar.. Geçen ay adetim 3 gün gecikti 3. Gün kahverengi leke geldi o da 3 gün sürdü. 1 hafta sonra kan tahlili verdim negatif çıktı. Bu ay ki adetim de Çarşambaydı ama gelmedi. Bebek geç mi oldu acaba diyorum ama olsa çıkardı diye de düşünüyorum lütfen bir akıl verin..