Merhaba ben ikizlere hamileyim 30 haftalık ama doğum haftamı tam olarak bilmiyorum hatta doktorumda bilmiyorum sordum 34te gelecek olurlarsa alırım dedi ama yok 37 beklerse o zaman alırm dedi şuan kafam karıştı hiç bir hazırlığımda yok ne yapacağımı bilmiyorum