merhaba anneler 20 haftalık gebeyim ama aşırı derecede çatı ağrım var sizce normal midir 2. gebeliğim ilk gebeliğimde son aylarında bu ağrıyı yaşamışım şu anda 5 ayın içindeyim ama sanki son ay larımdaymış gibi ağrım var yürümekte zorlanıyorum hatta yatağa bile çıkamıyorum