tugceemutluu bizim burda mevlana mahallesinde gaziosmanpaşa fizik tedavi hastanesi vardı sonradan ladın doğum açıldı buraya geldim doktorlar çok iyiydş ilk çocuğumda ikşnci doğumumu saymam bulabilşrseniz beni doğurtan enes diye vir doktor vardı allah razı olsun ondan hastaneyi ayağa kaldırdım ben sanvıdan doğum yapan herkes benim için çok ebdilelenmişkerdi odalarından fırlamışlardı ama allahtan o doktor çok sabırlı davrandı eeee tabi 18 saat ağrı çekerse insan dayansında görüyüm