SunaS Kızlar merhaba isimli hastane çıkışı yaptıranlar hangi siteden yaptırdınız ve memnun kaldınız mı🙄
ruveyda98 SunaS bebeqon sayfasından yaptırdım kızımda madre bebektee yaptırmıştım ikisinden de memnun kaldım madre bebek biraz daha pahalı ama
MelekMervertlek MoM173 bebeğiniz kizmi rokoko bebek Bende çok beğendim ama işlemeleri erkek bebekte nasıl olur bilemedim
Cansugncgr kayraninannesii yeni doğmuş bebeğe fazla pahallı ve çok kıyafet almak bana doğru gelmiyor bende tutamıyorum kendimi alayım diyorum insan istiyor bebeği en güzel şeyleri giysin ama onlar çok çabuk büyüyor ve kilolu bir bebek olursa çok az giydirme durumu da oluyor ondan bana Fuzuli gibi geliyor bence pahallı ve çok takıma gerek yok diye düşünüyorum 🤔
SunaS ruveyda98 teşekkür ederim önemli olan güvenli bir site ve kumaşı bunlarada bakacağım teşekkür ederim ☺️
Ayseacibuca Sedefnakisevi’nden sipariş verdik ama henüz gelmedi 1-1 buçuk ay önce sipariş etmek gerekiyormuş nakış olduğu için zaman alıyor, diğer sayfalara göre fiyatı uygundu
SunaS Ayseacibuca geldiğinde haber verir misin artık kimseye güvenemiyoruz insanlar hep dolandırma peşinde🤷♀️
Zeyno-Metehan SunaS https://imgyukle.com/i/kb0rkx Instagram dan mucize miniklerden yaptırdık 290 tl 11 li set 15 magnet hediye
Meleekk SunaS https://imgyukle.com/i/kb05ph madre bebekten yaptırdım. Pazartesi elimde olacak inşallah 🥰 burda yaptıranlar vardı memnunlardı. Bende ordan sipariş verdim. 🙏🤭
Ayseacibuca SunaS https://resmim.net/i/SH6Nyh İsimli hastane çıkışı geldi kumaşı güzel nakışlı olması da güzel ama battaniyesi ince fiyata göre pahalı bir de kargo ücreti var daha uygun sayfalardan tercih edilebilir ..