MerveHarmanci canım benim en sevdiğim şey yüzüstü yatmaktı bir zamanlar olsa yine yatarım ama malum olmuyor 😀 onun yerine bacak aramın oraya yastık koyup bi bacağımı düz tutuyorum bi bacağımıda yastığın üstüne koyuyorum böylece hiç dönmüyorum en başından beri yaptığım teknik bu 🙂