Esraustaoglu Kızlar merhaba 20+2 haftalık hamileyim vajinamda ağrı var endişeleniyorum başına gelen var mı
Saelif Esraustaoglu bende 20+1 hamileyim agrim yok ama arada agri oluyor doktora sordum olur ole dedi sizde sordunuz mu
asellmom Esraustaoglu benimde çok ağrım vardı o haftada sadece 1 gün çok şiddetli çektim ama rahim ağzı kısalığım vardı gebelikten mi enfeksiyondan mı yoksa rahim ağzı kısalığı dan mıydı bilmiyorum
Aysegul9371 Esraustaoglu 23 te benimde vardı 33 um hala var çatı ağrısı deniyor buna vajina kemiklerim kırılıyor resmen. Doktorum bir sorun görmemişti
Saelif Esraustaoglu bise olmaz allahin izniyle aramizda bi gun var rabbim saglikli kucamiza almayi nasip etsin insallah🤲
asellmom Esraustaoglu şuan ikimizde iyiyiz evet Bi süre kıvrandım sonra geçti kendi kendine ılık duş tavsiye ederim iyi gelir belki rahminizde duşta masaj yapabilirsiniz🌸
Esraustaoglu Saelif 13. Haftadan beri erkek dediler hep ama ben giricem 10 gün sonrası için randevu oluşturdum bebeğin bütün organlarını inceliyorlar anne karnında bir şey varsa erkenden müdahale ediyorlar
Saelif Esraustaoglu devletemi randovu aldiniz bende keske alabilsem devlete ozel de cok pahali hep ozele gidiyorm zaten
Esraustaoglu Aysegul9371 çok teşekkür ederim ❤️ Bir şey daha sormak istiyorum aralıklı kilodumda ıslaklık görüyorum bide vajinamı sildiğimde şeffaf sümüksü yapışkan böyle amniyon sıvısı değildir dimi çok endişeleniyorum
Cansumuratt Esraustaoglu bende bekliyim burda , benimde öyle oluyor ama normalde hamile olmadan öncede su gibi akıntıyla geliyordu
Aysegul9371 Esraustaoglu yok bence değildir o bende de oluyor akıntı durumu haftalara aya göre değişiyor çok şüphede kalırsan yine doktoruna söyle tabi