Eliff32 Merhaba arkadaşlar bugün 2li tarama testi yatırdım ense kalınlığı 1mm çıktı 12 haftalığım normal mi daha test sonucum çıkmadı fikri olan var mı
Diloss_14 Doktor mu söyledi yoksa ultrasonda falan yazıyor mu bende yaptırdım ama hiç bilgim yok ya sadece sonuçlardan sonra riskli grupta değilsin dedi