7 aylık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğim an sigarayı bırakmıştım . Ama 2 gündür yakıyorum içime çekmeden dumanı bırakıyorum . 2 günde 3 tane yaktım … vicdan yapıyorum bir taraftan . Bugün Bir daha içmicem dedim. Nereden geliyor bu rahatlığım son aylara geldiğim için ve tehlikeli günleri atlattığım için mi bilmiyorum 😞