Diloss_14 aynı fikirdeyim doktorum testler hakkında bilgi verdi çocuğu aldırmayacaksan hiç yapmayalım demedi. ‘ Yapılması gereken bir test’ diyerek başladı lafa, şaşıyorum aldırmayacaksan yaptırma diyen doktorlara 🤷♀️ Tabiki annelerimizin kişisel tercihi, duygu-düşünceleri. ama ben kesinlikle yaptırma, kendine zehir etme aylarını günlerini, vb yorumları doğru bulmuyorum. Ben şundan şundan dolayı yaptırmadım demek yada yaptırdım demek çok zor olmamalı. Kesin ve katî bir dille konuşmak yerine..