Kızlar 7 aylık hamileyim idrarda enfeksiyon çıkmıyor ama vajinada cok kaşıntı ve aci yanma oluyor hafif şişlik de var doktor krem verdi ama geçmedi yeni evliyken de olmuştu tekrarlıyor sanırım bu durumu yaşayan var mi evde ne iyi gelir ne yapmalıyım rahat edemedim bi turlu