Ben de kullandım. Çok net ve belirgin gösteriyor. Hiç bozuk test çıkmadı. Gittigidiyor’da çok uygun oluyordu hep. Diğer yerlere göre en azından. Ama 4 aydan fazla kullandım. Hamile kalamadım. Miratech marka ile aynı anda yapmıştım hatta. İkisi de aynı koyulukta çıkmıştı. O zaman güvenilir olduğunu anlamıştım