Edagl Ozlemmmmm rabbim herkesin gönlüne göre versin hiç bi anneyi yavrusuz hiç bi yavruyuda annesi bırakmasn inşallah
Efuli53 Edagl bnde 5+2de gittim 27hazıran adetım. Doktor bana dırek bebek cok küçük görünmez 10gün snra gel dedi. Keseyi gördü ama
Gullll Efuli53 Edagl bnmde son adetim 4 temmuz bndede kese girdu 9milim dedi 2o milim olunca kall atisi duyuluomus 10 gun sonra gel dedi
Meyland Edagl Canım kendini strese sokma ben de bebeği gördüğümde 6.haftanın sonlarındaydım. Alttan muayene ile gördük. 8 ve 9 dada gören-dinleyen var. İçini ferah tut. Allahın izni ile herşey yolunda gider inşallah🙏🏻
Nrsaytr Banada öyle demişti. Zaten önce kese oluşur bebek daha sonra oluşur normal olanı bu. Üzülme. Doktorlar her ihtimale karşı bış genelik olabilir diyolar. Bana da aynısını dediler hatta ben sakladım bi süre çevremden bol gebelikse boşuna yaymiyim dedim. Ama şimdi içimde kıpır kıpır oynuyo yavrum. Kafana takma. Doktorlar onu her ihtimale karşı söylüyolar.
Edagl Önce Allahın izniyle sonra sizin dualarınızla bebeğimin kalp atışını duydum bugn Allah hepinizden razı olsn 🙏