10 haftalık hamilelik var akşamları çok belim ağrıyor normal mi birde sizinde aklınıza kötü kötü şeyler geliyor mu bebek yaşıyor mu iyi mi acaba diye doktor kontrolümüze 15 gün var böyle aklıma bin bir türlü şey geliyor sizinde böyle değişik düşüncelere kapıldığınız oluyor mu