Kızlar bugün kontrolüm vardı doğumdan önce son kez suyuma falan baktı doktor. Her şey yolunda şükür. Yatış formumuzu günümüzü aldık eve geldik. 38+5′te 19 Aralık’ta doğum yapacağım inşallah. Akşam yemekten sonra sancı girdi adet sancısı gibiydi belime doğru yayıldı bir kaç dakika sürdü geçti ama canım baya yandı. Aradan biraz zaman geçti tekrar aynısı oldu yine geçti. Sonra normal yalancı sancılar gibi sadece karnımda hafif oldu ama durdu. Şimdi size sormak istediğim bu sancılar doğumun habercisi olabilir mi? Nasıl bir yol izlemem gerek, doğumun başladığını hastaneye gitmem gerektiğini nasıl anlayacağım suyum gelince mi? Ve su sancıdan önce mi geliyor sonra mı? 😰 Benim zorunlu sezaryen olacak doğumum bu yüzden su gelmeden 39.haftaya girmeden olacak doğumum normalde ama şimdi korkuyorum erken mi gelecek diye. 😥 Yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻