Rmysaaa1 ben ilk kahverengi yaşadım be progestan verdi hemen doktora gidin,
şuan 11+5 günlük hamileyim ve salı günü az kanamam olmuştu ancak hap ve iğne kullanmama rağmen kanamam bugün çoğaldı, doktora gittiğimde düşük tehdidi yat dinlen dedi. Bebek çok hareketli birşey olmaz dedi ama daha önce bu durumu yaşayan oldu mu?