Minikmucizemm24 sürekli dikkat edıyorum saati saatine felan diyemem ama ılk oğlumda cok dıkkat ettım hatta dıyetısyenle felan beraber takıp ettı doktorum. O halde oglum 4.650 dogdu. Şimdi ki hamılelıgımde dıyetısyene gıtmedım olabıldıgınce paketlı gıda ve ekmek yememeye calısıyorum ama yapamıyorum. Suyumda, plasenteda yada bebekde felan herhangı bır sıkıntı yok Sekerın yanı sıra ben ve esımde iri yapılıyız. Naaip yasayıp görücez bakalım bu kav kılo dogucak