ikinci gebeliğim herşeyi artı iki olarak düşünüyoruz, ilk çocuğumda durumumuz şuan ki kadar iyi değildi ama bu kadar düşünmüyoduk, şimdi şükürler olsun diyoruz ama fiyatlar aldı başını gidiyo. bi mama 180tl olmuş 4 gün gidiyo çocuk emmese sütün gelmese kim suçlu anne mi bebek mi, yazık günah asgari ile geçinmeye çalışan ailelere.