Dily_brr3 Adetim 10 gün gecikti bugün test yaptırdım 0,100 çıktı gebelik yok görünüyor böyle çıkıp sonra değeri yükselen varmı çok istiyorum
Deletedmom_7 Dily_brr3 10 gün gecikip 0.100 değerini aldıysanız artmaz malesef… Aynı durumu yaşadım. Adetim 3 gün geçti test yaptım 0.100 çıkmıştı yaptığım gibi akşamı adet oldum. Eğer adet gecikmesinden sonra 0.100 çıkarsa artmıyor. Zaten beta gebelikte katlanarak artıyor gebelik olsa yüksek çıkıyor
Deletedmom_7 Dily_brr3 0.100 negatif demek. Rabbim umarım sonrasında hayırlı evlatlar nasip eder inşallah
Meltem_Akgn3 Dily_brr3 bebek yerleştikten sonra direk beta yı etkiliyor zaten adetin gelmeden bile bu yüksek çıkıyor 10 gün geçmiş çoktan yüksek çıkması gerekti