_Berna_ 10 haftalık hamileyim 10 dkdan beri şiddetli kasık ağrım var. Duramıyorum sancıdan. Sizde de aynısı oldu mu hiç? Bilgi verin lütfen🥺
glnrCk _Berna_ 14.haftaya kadar benimde böyle şiddetli ağrı ara ara geliyordu ağrı aniden tansiyonumu düşürüp ishal ve kusma yapıyordu ama en uzun ağrıyı 15 dk yaşadım çok uzun değildi uzun sürüyorsa gitmek gerekebilir acile
_Berna_ Mtlbianne Eşim gidelim dedi ben istemedim geçer diye. Sürekli oluyordu ama bu defa çok şiddetli geldi bi anda. Kanamam veya akıntım da yok hiç
_Berna_ gldn065807 Yakınımda kadın doğum hastanesi yok normal devlet hastanesi var onda da akşamları kadın doğum dr. nobetci olmuyo diye biliyorum. İlgilenirler dimi orada yoksa kadın doğuma mı gideyim?
Diloss_14 gldn065807 ara ara olan bel ağrısı için gidilir mi peki 13 haftalık beyaz akıntım var her zaman da vardı
gldn065807 _Berna_ normalde devlet hastanesinin acilinde oluyo canım sen istersen git bir görün eğer özelin acilinde varsa en azından oraya git ama cok ağrın varsa ihmal etme ulturasonla bakılmadan bilinmez hiç bir şey
gldn065807 Diloss_14 benim doktorum eğer yattığın zaman geçiyorsa ağrıların bekleyebilirsin demişti bel ağrısı tabiki oluyor
_Berna_ glnrCk Benimde 15 dk filan sürdü şimdi hafifledi. Normal bi şekilde ağrım var. Hastaneye gitmedim geçti diye
RamazanYaren0655 _Berna_ bende 10 haftaligim kahverengi kanlı akıntım oldu kasik ağrılarım çok hafifti düşük tehlikesi var dediler 3 gün önce gittim progesteron basladilar düşük önleyici hiçbir akıntı ve kanama şiddetli kasik ağrısı hafife alınmamali
RamazanYaren0655 _Berna_ korkmanizi istemem ama şiddetli karın ağrısı ve kanama düşük belirtileri arasındadır vakit kaybetmeden gidiniz 3 gün önce yaşadım 🤦
_Berna_ RamazanYaren0655 7 bucuk haftalikken bende yaşadım kanamam oldu hastaneye gittiğimde hemen yatış verip progesteron kullandim. Ilacim yeni bitti ama tekrar alip kullanmadim. Doktor düşük tehliken var filan demediydi hiç.
RamazanYaren0655 _Berna_ 16 ncı haftaya kadar kullanmami söylediler baya faydası oluyor bittiği zaman kendin al demişlerdi devam etmeniz de fayda vardır bebek rahme tutunuyor sonucta