Azra_Mom Meleknkkk gecikmenin 2. Günü öğrendim değerim 6 idi doktor hamilesin bile dememişti sadece gebelik var ama çok düşük değer normal gebelikten söz edemeyiz demişti şuan 15 haftalığız çok şükür
Yunusemreninannesi Meleknkkk adet olacağım gün yapmıştım silik cizgi çıktı adetimden 1 hafta ge döllenme olmus
Eliza22gzm Meleknkkk 2 gün gecikmişti beklemediğim bi hamilelikti evde yaptığım test ile öğrenmiştim yinede bekledim gecikmemin 5 ci günü kan verdim değerim 314 dü kese falan hiçbirşey yoktu
Meleknkkk 12Melissa hala olmadım ağrım göğüslerim şişti belim felaket. Ya hamileyim ya da feci bi şekilde adet olcm
_anne_kuzusuu00 onhaziran Selam kızlar benim adet döneminden bir hafta gecdi ama iki kere test yaptım cıkmadı sizce kanda çıkar mı
Browniee Üç gün geçince öğrendim bende test yapmıştım erken çıkaranlardan iki tane ikiside çift çizgiydi şimdi 14 haftalık olduk çok şükür
_anne_kuzusuu00 onhaziran Adet gününden 1 gün geçdikten sonra erken hamilelik testi yaptım cıkmadı dünde normal test yaptım yine cıkmadı