Fatmanur99 Daha öncede elimin üzerinde egzama çıkmıştı şimdi hamileliğimde yine çıktı önerebiliceğiniz bi şey varmı hamileyken egzama kremi kullanabilir miyim
Zehra9616 Fatmanur99 kortizon derdim ama maalesef hamileyken bol nemlendir baska turlu bisi kullanma doktoruna danismadan riskli olur
sivlimglsh Fatmanur99 bende de çıkmıştı bepantol egzama kremi var kullandım geçmişti ecz alabilirsin içinde ki reçete de kullanımı gebelere uygun olduğu yazıyor
QueenMommy Fatmanur99 Canım bendede bardı doktorum krem verdi kullandım şimdi geçti ama günde bir defa kullanma şartıyla sakın kafana göre alıp birşey kullanma doktoruna danış
Ege25 Fatmanur99 benimde oldu cildiyeye gittim travozol ve dermifin verdi K.dogum doktoruma sordum kullan dedi onu kullandım ki arada yine geliyor onu kullanıyorum