ZGamze Ayse_masal valla ben 33 haftada hazırladım şuan 37 olduk 🙏 kayınvalidem olmasa yapamazdım ağırlaşıyor insan valla bence 30 da sonra hemen yapılmalı 🤗
papatya-123 Ben duramadım aklımda durup duruyordu 28. Haftada hazırladım 🥳 iyi ki hazırlamışım ama 33. Haftadayım nefes darlığı oluyor eğil kalk yıka kurut uğraşması zor olurmuş
kizininannesi Ayse_masal anne 24. Haftada bebeğimin herşeyini yıkadım ütüledim hurcuna koydun hastanede hemşireye verecek şekilde falan ayarladım. Kendi eksiklerim kaldı onları da hallederim şu an 27+6 dayım. Ağırlaşmadan yapmanızı tavsiye ederim tatbiki siz bilirsiniz 😇
DuaElf Ayse_masal 34. Haftada başlamayı düşünüyorum. Çok erkenden kıyafetleri yıkarsam yine toz olur gibime geliyo
Mltm07 Ayse_masal ben 33 teyim iki haftaya yaparim herhalde herkesin vucudu farkli ben bazen tercumanliga bile gidiyorum butun gun. geziyorum daha ayaktayim yani 😅 benim icin 34-35 uygun egerki erken agirlasirsan erken hazirla
bebegimizibekliyoruz1 Ayse_masal 34 de eşyaları yıkadım ütüledim 35de çanta hazırladım kendiminkini de 36da hazırladım ıvır zıvırlar kaldı olmasada olurlar yani onları da bu hafta sipariş vericem gelince koyarım çantaya 37+2 yim