selam canım anneler🥰
19+5 günlük hamileyim son 2 gündür idrar yaparken böyle çok uzun süre tutmuşumda ağrı oluşmuş gibi zorlanıyorum. İYE değil o olunca biliyorum bu farkli bambaska bisey. baski var gibi bi anda kramp girmis gibi. bu haftalarda normal mi yasayan var mi yoksa bi jinekologa gorunmeli miyim?