zynpdmrl Durduk yere ağlıyorum sadece içimden geliyor😂 5+1 deyiz eminim benim gibi olan annişler vardır nasıl yendiniz bu durumu ne zaman geçer 🙈
Eliza22gzm zynpdmrl başlarda öyle değildim fakat 33+4 deyim herşey normalken çok affedersiniz tuvalette bile ağlamaya başlıyorum ve ağlayarak çıkıyorum eşim şoka giriyor 🤣
derindemir zynpdmrl 7 haftalık olduk ve bugün biraz midem bulandı diye ağladım🙈🙈😄kusmadım bile.üstüne bir de progestan kullanıyorum benim hormonlar iyice çoştu
Btlsa Ben de yarın 5 haftaya gireceğim olur olmadık şeye ağlıyorum sanırım erken gebelik belirtisi bu 🙈🤩
Buo Gebelik kaygı uyandıran bir süreç, üzerine bir de hormonlar eklenince böyle duygu patlamaları yaşaman normal. Bunun geçici bir süreç olduğunu unutma ve keyfini çıkar, günlük nefes egzersizleri öneririm, sevgiler