Rabiaseher @“filizefsa”#p19206simdi leke seklimde kahverengi kam gelmis normalmi acaba hamile oldigumu bilmiyodum agir kaldirmistim 2 3 gun once
Lulikli Rabiaseher hamilelikte hiçbir lekelenme ya da kanama normal değildir canım. Bence bugün gitseydin keşke.
Ebruuuusalman Rabiaseher iicinizi ferah tutun bnce ben hamileligimi ogrendgim gun pembe akibtim gelmisti ama devam etmemisti cevremdekilerde yerlesme kanamasidir demisti belki sIzinde oledir
Gizemyigido Hasret055 ooo masallah benimde dah cok yeni yanilmiyorsam bende 5 haftaligim pazartesi net belli olucak
Lulikli Rabiaseher anladım canım yine de dikkatli ol artarsa da bence acile git yarın öbür gün bi doktor görsün. Çok geçmiş olsun. Bebişin de hayırlı sağlıklı olsun inşallah🤲🏻