Ebi Bebegim 12+3deyim aşırı bulantı ve kusma var kullandığın ilaç var mıydı kendiliğinden mi geçti acaba
Duygucoban Bebegim canim ben 15 bucuk oldum 😂😂 benim bulantim hala devam eediyor ufaktan azaldi yemegede basladim aslinda ama hala kilo veriyorum cok seyden tiksindim su icsem cok afedersin cikartiyorum bazen 2 ocakta yeni doktoruma gidicem bole olursa ne kadar saglikli bilmiyorum artik bakicaz
Bebegim Ebi vardı canım bulantı ilacı içiyordum premesis çok iyi geldi bana düzgün yemek yemeye başladım onu kullandıktan sonra
Ebi Duygucoban biz şanssızgillerdeniz sanırım bende korkuyorum ki doğuma kadar bılantım devam eder diye 😏
Bebegim Duygucoban evet kimilerinin 3 aydan sonrada bulantıları devam ediyormuş çok zor durum inş düzelirsin canım
Duygucoban Ebi aynen ole aslinda 12. Haftada bitiyo diye biliyorum ama doguma kadar yasayanlarda varmis iki lokma yiyorum bitiyo ins gecer
Handeberkay Bende 16 yım 2 kilo almışım hiç kusmadım ama korku girdi doktorum sürekli 16 haftada maksimum 2 kg bundan sora 6ya kadar her ay 1 kg sorada her ay 2kg diyor sizin önerdiğiniz beslenme şekilleri varmı siz neler mesela sağlıklı yiyorsunuz
Bebegim Handeberkay doktorların şöyle konuşmalarıda ne saçma benim kilomu ölçtü çok güzel böyle devam edersen çok iyi dedi biraz pozitif yaklaşsa doktorun senide böyle düşündürmeseydi bi beslenme şeklim yok canım elimden geldiğince sağlıklı besleniyorum ama canım istediği zamanda kebab hamburger vs yiyorum çok kilo almak kötü tabiki ama şartlamakta kötü bu seferde stresten yersin alırsın dengeli beslendiğin sürece hiçbirşey olmaz günlük kalsiyum vitaminlerini al canım
Handeberkay @Bebegim Bebegim doktorlarda haklı artık canım sen ben hariç bazıları gerçekten hamileyim durumunu kullanıp sürekli Neler neler yiyorlar ben hamile kalmadan öncede sürekli canımız neler istemiyormu önemli olan ölçüsünü bilmek bak okadar dikkat etmeme rağmen tansiyon sorunum çıktı hamilelikte o yüzden Bebeğim etkilenmesin diye fazla bi kilo artışında bile okadar dikkat etmeye çalışıyorum ki