Selam kızlar,
Yaklaşık 1 haftadır vücudumun belirli yerlerinde kırmızı benekler oluşmaya başladı. İlk etapta allerjik olduğunu düşündüm. Bazı besin ve ilaçlara alerjim olduğu için. Ama gün geçtikçe artmaya başladı. Cildiye doktoruna göründüm Gül hastalığı bu hemen perinatologa gitmen lazım dedi. Beni baya bir korkuttu 10+0dayım. Daha önce bu hastalığı yaşayıp atlatan ya da bu hastalığı bilen var mı? Ben ilk defa duyuyorum. Hamile olduğun için ilaç veremem diyor. Nasıl geçecek peki bu? Lütfen yardım edin