Beste-m 33+2’yiz 🥰 Bugün 9.günümüz karantinada 🤷🏻♀️ 2 doz aşımı da oldum.
Eşim pozitif çıkmıştı, bende belirti olmamasına rağmen bende teste gittim ve pozitif çıktım.
Buna çok şaşırdım ama önemli olan sonuç tabi, süreçte hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür sorunsuz geçiyor. Sanırım aşıdan 🙏🏻