miniklerim125 Kızlar ikiz gebeyim 33 ten beri sancılarım oluyor ara ara. Şuan 34+4 üm. önceden olmazdı benim gibi olan var mı?
MbEr miniklerim125 bu zamana kadar gorunmedin mi doktora canım ikiz gebesin sancıyi daha çok onemsemen gerekiyor
miniklerim125 MbEr Çarşamba günü kontrolüm vardı nst de iki kere sancı çıktı biri 60 biri 40 ti doktor bişey demedi. 2 hafta sonraya randevu verdi
MbEr miniklerim125 sıklasirsa gidersin o zaman canim ikiz gebelik olunca evet sancı olabiliyor erken doğum olabiliyor