Süreç hakkında bilgi verebilirim gayet rahat bi
Şekilde iyileşme dönemi oluyor.Bazı bebişlerde uyuşturmaya bile gerek kalmazken bazısını bir kremle uyuşturup hemen yapıyorlar.Zaten bezin içinde küçücük bir sargı bezine sarılmıştı bir hafta içinde hiç bir şey yoktu.Zaten hametan tarzı krem sürüyorsun.Gayet rahat ve konforlu bir süreç.Ama 5,6 yaş olduğunda bayağı zor oluyor atlatması 🌸