Bizde 18 19 saatlik yol gittik eşimle ama yolu yarıya bölmüştük 8 saat gidip bi yerde konakladık doktorum 4 saate bir inip yarım saat yürümemi ve ayaklarımı uzatarak yolculuk yapmamı söyledi sıkıntısız gittik geldik şuan 25 haftalığız 🌺 Doktorunuza mutlaka danışın derim ben yine de 🌺