Busrakzlkc anestezi teknikeriyim ben spinal anestezi dediğimiz belden iğne yaparak belden aşağının uyuşmasını sağlamaktır bu aneztezide hasta uyanık olur bebeğini görebilir ve uyuşukluk 3-4 saat daha devam ettiği için ameliyat sonrası ağrısı hemen başlamaz.epidural anesteziyi hem normal doğumda (prenses dediğimiz)hemde sezeryanda uygulanır spinal ile epiduralın farkı epidural anestezide bi katater yerleştirilir belden iğne yapılan yerde eğer işini güzel yapan bir uzmansa spinalden daha konforludur çünkü beldeki kataterden ağrın oldukta ilaç gönderip rahatlarsın(ameliyattan sonra)yani epidural hem spinal yapılır hemde katater takılır sezeryan sonra ağrı kesici ile desteklemek için.normal doğumda kullanılan epidural ise sancıyı hissetmemek daha az ağrı ile doğum yapmak için.