IclalKbra sen aileyi bırak kendine bak bende öyleydi sadece sıkıntılar vardı her fırsatta bebeginle konuş iyiy gelir kendini düşün stresten uzak dur ve akışına bırak hormonların da etkili zaten psikolog sana ne gbi yardım edecek ki tamam faydalı bı ana dal ama ben sanmıyorum