Bebiscann Belacivciv evet bunada katılıyorum herkesde doğum sancısı aynı olmuyor, onun için endişelendiigin durumlarda doktora görün 😃
yigitegenin_annesi1 Belacivciv kasılması olan ben😂 senin yorumu okıduktan sonra tırstı gerçi brnim kasılma mı değilmi bilmiyroum inş değildir erken daha
dakpinar- alcang sanki biraz azaldı canım benim kasılmam ama sabah erkenden doktora gitcez ❤️ Çok teşekkür ederim 🥰❤️