dakpinar- bak canım ben 2 ay önce doğum yaptım anlatim sana, senin bu anlattığın ağrılar 37. Haftamda başladı bebek sürekli kasılıyordu, annem yanımdaydı ve bana dediki doğumun yakındır, 37+4 de o kadar sıklaştı ki gece sabaha kadar kasılma, bel ağrısı ve kasıkta baskı yaşadım hiç uyuyamadım gece kalkıp duş aldım, sabah namaza uyandım ve kanamam oldu, kasıklarda baskı batma çok olduğu için 37+5 de hemen hastaneye gittim ve doğumum başlamıştı, önceki iki çocuğum da sezeryan olduğum için direk sezeryana aldılar beni